follower

Wednesday, January 26, 2011

                     
Kau Jantung Hati ku !


 salam Jantung Hatiku !!
malu gila nih  nak buat entry sal nih 
tapi xpa la..pasal contest nih,
buang malu aku jap
            so aku nak pomote la tuan  y buat contest nih :) 
cumel korang nih  8)  sweet coupel !!
hope u all kekal selamanya 


nie la tuan yang anjurkan contest nih

niat aku jus masok..suka-suka ja
bole buat kenangan terindah tahun 2011 nih~ haha
aku pun da tanya my bf..dia pun ukei..
bagi aku masok contest nih :)
xmenang pun xpa tapi kalau menang alhamdulillah :)
lagi indah la kenangan 2011 aku nih
sapa xnak kalau menang.hehe
mesti la nak kan -.-



okei..nie ada la pic terbaru wif my love
 at bukit merah tahun baru 02 01 2011 
tarikh yang agak match ngan tahunnya..hehe
korang tengok la eh..


!! i love contest !!


nthen., nie pulak pic time bufday aku..
pic nie last year punya..
pic nie la banyak org cakap muka kami sama..
betul ker abey???heee

i love you dear..


opsss macam dah terlebey uplod ja..hehe 
kalau nak di ekotkan banyak 
lagi y nak di uplodkan..nati takut terover 
pulaks kan lalalala~


maaf yer dear..ter upload banyaks pulak..
xpa la..contest punya pasal kan..
lagipun bukan selalu nak buat mcm nih..
time ada contest mcm nie je nak buat
insyaallah..
nasib kita baek..kita menang contest nie.
menang dan kalah adat permainan :))


em aku tag pada sahabat aku
huhuuu ..


papaii :)





1 comment:

  1. fiqah. which one yg u nk pilih sbagai main pic? nk publish tmpt vote. which one u prefer :)

    ReplyDelete