follower

Monday, February 28, 2011

selamat tinggal februari

februari mengajar aku banyak pengajaran.suka dan duka.

Mr A,

syg,i want u know..i love u so much dear.

tapi SAYANG,kita xmcm dulu kan mr a??
dulu...kita indah sangat.ceria.gelak gelak.menyakat org kegemaran kita.
saya egt lagi awak,.kita ngusik HAZIRAH HAMZAH,.kita kunci taya moto dia d aneka.
kita sembunyi2 tunggu luaq aneka to sampai dia kua.punya la nakal kita nie kan syg.
hehe.time to kita la org y bhagia syg.dapat tgk muka CUAK my besfren!!
apa2 pn maaf noh gera :)

hemm..
org bcinta pasti ada pasang surutnya kan.
syg..
kita dah xsemesra mcm tahun tahun y lepas.
xsemesra sem sem y dulu.
TAPI SAYA TETAP SAYANGKAN AWAK.

saya xseromantik gurls laen awak.
saya bukan seorang wanita y ingin menunjuk nunjuk syg saya pada awak pada org laen.
saya bukan wanita y HANYA MAEN MAEN mengeluarkan kata2 syg pada awak.
hati saya ikhlas sygkan awak.
y paling penting perasaan syg y ikhlas tu perlu ada awak.

kita sering bergaduh awak.hari-hari ada saja y xkena.
kenapa awak? ya..mungkin salah saya y banyak kekurangan.
saya xsetanding wanita cantek diluar.
saya sedih bila awak mengeluarkan kata-kata kesat.
saya punyai hati da perasaan.

syg,.
sekali lagi hati ma hancur syg.
perkara y paling ma tkt dlm hubungan kita dh terjadi.
hancur sgt hati ma syg.
mungkin salah saya kan syg.sebab to awak lakukan.
ya salah saya!
salah saya!!! salah sbb saya bukan seperti wanita y awak mahu kan.
WANITA KERAS KEPALA dengan sikap egoisnya. sering buat awak marah.
saya y sering melawan cakap awak.sering sakitkan hati awak.
wanita jahat!!xdengar kata.
saya minta maaf ya awak.
memang patut awak bt mcm nie kat saya.
saya minta maaf awak.

syukur,.saya da sedar awak.
betul org ckp jangan terlalu sygkan pasangan 100%.simpan 10 @ 20% utk diri seniri.
bercinta bertahun- tahun xsemestinya akan ke alam kawen,

saya berdoa sgt2 apa y kita da janji, telah dirancang akan terjadi.
saya nak hidup ngan awak.
HATI SAYA TETAP SAYANGKAN AWAK.


Wednesday, February 16, 2011

Hai assalamualaikum..
huks.. emm da lama aku xbuka diary aku nih.
nak kata bz sangat to xsangat la.
tapi disebabkan bill broadband aku y da lama xbayaq..
hukss tpaksa la aku jarangkan diri nak on9..
hehehe :)

ukeis..mai nak mula story .HAHA (kedah piau!)
first sekali pasai BUKU REPORT aku.
HAHA..na'u zubillah.. 
aku xpenah tuleh pn wei.(besa la..org bz)
bersih suci dan berseri.mmg gila la.
lalalala~
 masuk bulan feb nie lah aku baru mula nk sentuh2
kesian kat dia aku da lama xmanja2kan dia
lanie baru la aku kalut2 nak buat.
buat lecture mai mampos aku.
bos aku siap kata mcm nie kat aku..
ehem ehem..bila nak bagi saya sain buku kamu??
aku pn ngan slumber jwb..alaa encik man..
nati saya bagi la.xsiap lagi.huhu
naseb bek la bos aku nie agak sporting la
time office hour aku buat mcm kat uma aku ja..
8pg punch kad
10pg kuaq beli nasi
12 time untuk balek rumah
HAHA 
230ptg masuk office
5tepat mesti aku tpacak kat tmpat punch.
BALEK LA WEIII!!
bersama nad
(hukss..tapi kija bos bg msti bt)

..CONTINUE..