follower

Monday, February 28, 2011

selamat tinggal februari

februari mengajar aku banyak pengajaran.suka dan duka.

Mr A,

syg,i want u know..i love u so much dear.

tapi SAYANG,kita xmcm dulu kan mr a??
dulu...kita indah sangat.ceria.gelak gelak.menyakat org kegemaran kita.
saya egt lagi awak,.kita ngusik HAZIRAH HAMZAH,.kita kunci taya moto dia d aneka.
kita sembunyi2 tunggu luaq aneka to sampai dia kua.punya la nakal kita nie kan syg.
hehe.time to kita la org y bhagia syg.dapat tgk muka CUAK my besfren!!
apa2 pn maaf noh gera :)

hemm..
org bcinta pasti ada pasang surutnya kan.
syg..
kita dah xsemesra mcm tahun tahun y lepas.
xsemesra sem sem y dulu.
TAPI SAYA TETAP SAYANGKAN AWAK.

saya xseromantik gurls laen awak.
saya bukan seorang wanita y ingin menunjuk nunjuk syg saya pada awak pada org laen.
saya bukan wanita y HANYA MAEN MAEN mengeluarkan kata2 syg pada awak.
hati saya ikhlas sygkan awak.
y paling penting perasaan syg y ikhlas tu perlu ada awak.

kita sering bergaduh awak.hari-hari ada saja y xkena.
kenapa awak? ya..mungkin salah saya y banyak kekurangan.
saya xsetanding wanita cantek diluar.
saya sedih bila awak mengeluarkan kata-kata kesat.
saya punyai hati da perasaan.

syg,.
sekali lagi hati ma hancur syg.
perkara y paling ma tkt dlm hubungan kita dh terjadi.
hancur sgt hati ma syg.
mungkin salah saya kan syg.sebab to awak lakukan.
ya salah saya!
salah saya!!! salah sbb saya bukan seperti wanita y awak mahu kan.
WANITA KERAS KEPALA dengan sikap egoisnya. sering buat awak marah.
saya y sering melawan cakap awak.sering sakitkan hati awak.
wanita jahat!!xdengar kata.
saya minta maaf ya awak.
memang patut awak bt mcm nie kat saya.
saya minta maaf awak.

syukur,.saya da sedar awak.
betul org ckp jangan terlalu sygkan pasangan 100%.simpan 10 @ 20% utk diri seniri.
bercinta bertahun- tahun xsemestinya akan ke alam kawen,

saya berdoa sgt2 apa y kita da janji, telah dirancang akan terjadi.
saya nak hidup ngan awak.
HATI SAYA TETAP SAYANGKAN AWAK.


4 comments:

  1. HAHA ya..selagi bole sabaq.to y perlu ada dlm hubungan :)

    ReplyDelete
  2. kamoo sbr bnyk2 k...dugaan dlm brcnta... sy stuju ngn pndpt kamoo brcnta brthun2 x smestinye ke alam prkhwinan.. kte hnye mrncg k.. sy doakn kamoo dpt brsme si die.. mr. a... jge afiqah nie bk2... klu x kamoo brhdpan ngn sy... huhu..

    ReplyDelete